الدولة الاسلامية في العراق والشام
تبيهين مهمين للزوار وضيوف المدونة
بعد التسجيل في المدونة لا بد من تفعيل اشتراككم فيها عبر الرابط (الوصلة) التي ترسل لكم تلقائيا حال تسجيلكم على عنوان بريدكم الالكتروني, وبدون ذالك فلا يكون اشتراككم فعال.

الروابط والوصلات الموجودة في مقالات ومشاركات اعضاء المدونة مباشرة وفعالة للاخوات والاخوة المسجلين في المدونة, اما الزورا الغير مسجلين, فالروابط والوصلات داخل المواضيع لا تكون فعالة, وعليهم نسخها ولصقها على المتصفح من اجل فتحها والاطلاع على مضامينها.

الدولة الاسلامية في العراق والشام

قال شيخ الاسلام ابن تيمية رحمه الله: (ومتى ترك العالم ما علمه من كتاب الله وسنة رسوله صلى الله عليه وسلم، واتبع حكم الحاكم المخالف لحكم الله ورسـوله؛ كان مرتدا كافرا يستحق العقوبة في الدنيا والأخرة) [مجموع الفتاوي].
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» الشيعي المجوسي امير الموسوي مسح حمام الاتجاه المعاكس بابراهيم حمامي
الثلاثاء فبراير 17, 2015 6:35 am من طرف عبدالله

» في مواجهة الحرب البرية الصليبية المرتقبة على دولة الخلافة الأسلامية
الثلاثاء فبراير 10, 2015 1:40 pm من طرف عبدالله

» تعليق الشيخ مأمون حاتم على حرق الدولة الاسلامية لطيار التحالف الصليبي
الجمعة فبراير 06, 2015 3:48 pm من طرف عبدالله

» احراق الطيار المرتد معاذ الكساسبة..لماذا؟
الجمعة فبراير 06, 2015 12:23 am من طرف عبدالله

» عبد الباري فلتان!
الخميس فبراير 05, 2015 1:12 am من طرف عبدالله

» مقلوبة فلسطينية!
الثلاثاء فبراير 03, 2015 4:30 pm من طرف عبدالله

» خدمات وبرامج وتطبيقات تجعل جواسيس وكالة الأمن القومي NSA يعجزون عن مراقبتك!
الإثنين فبراير 02, 2015 5:35 am من طرف عبدالله

» عدونا الكردي ولمــــا نعتبر بعد!
السبت يناير 31, 2015 2:01 pm من طرف عبدالله

» "القامشلي ليست كردية"...جدل بالأرقام والخرائط حول التوزع الديمغرافي في الحسكة
الإثنين يناير 26, 2015 8:48 am من طرف عبدالله

» الحوثي اصبح يستقبل الطيران الايراني المحمل بالأسلحة والخبراء عبر مطار صنعاء
الإثنين يناير 26, 2015 3:26 am من طرف عبدالله


شاطر | 
 

 يسقط جيش الردة المصري...يسقط يسقط جيش الردة

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin


عدد المساهمات : 198
تاريخ التسجيل : 13/03/2011

مُساهمةموضوع: يسقط جيش الردة المصري...يسقط يسقط جيش الردة   السبت مايو 05, 2012 3:13 am




يسقط جيش الردة المصري...يسقط يسقط جيش الردة


الجيش..هو دا الخدعة الكبرى الي تدحك فيها على الشعب المصري والثوار!...قالولنا دا جيش مصري! والحقيقة انه الفرقة المصرية العسكرية التابعة لوزارة الدفاع الامريكية الصليبية وهي التي تموله وتسلحه وهي الي بتتعين قياداته, وهذا "الجيش" لا ينفذ الا اوامرها واوامر ربيبتها اسرائيل! ومهمته فقط قمع الشعب المصري وترهيبه واذلاله, وحماية اسرائيل والعصابة الصهيونية التي تحكم مصر سواءا بصورة حسني او المجلس الصهيوني العسكري! ومهمته قبل وبعد الثورة اضافة الى ما ذكر هو الاشراف على وحماية شبكة الفساد والحرمية التي تهرب الاموال والاثار! وحماية القواعد الامريكية الصليبية الـ 6 في مصر! ومحاربة الشريعة والاحتكام للطاغوت. هي دي الخدعة الكبرى التي قضوا بها على مصر وشعب مصر وثورة مصر!...والانكى من هذا انهم زرعوا في عقل الناس ان الجيش دا بتعنا!!! ويشهد الله والوقائع والحقائق انه مش بتاعنا وانه بتاع اليهود والصليبين! وهم جندوا فيه الشباب المصري وخدعوا وقولوا انه انت بتخدم مصر وبدافع عن الوطن وبتحمي من اسرائيل! وبكده سيطروا على خيرة شباب مصر وجندوهم في خدمة اسرائيل وامريكا وجعلوهم يقتلوا الشعب والثوار !!!
لاء والشعب المخدوع بيهتف ...جيش وشعب ايد وحدة...والخون والمنافقين تقلك حرام مواجهة جيش الردة المجرم الجبان دا الي بيقتل الشعب الاعزل! وانه الي بيعمل كده يبقى خاين!
امتى الناس هتفهم...ان دا مش جيش اكتوبر ولا هو بطل العبور الي بناه الرئيس الراحل جمال عبد الناصر...جيش العبور كان قبل 40 سنة وقضى عليه واستبدله المجرم السادات وخليفته الصهيوني مبارك. الجيش الحالي على ارض مصر دا تاني خالص, لا الجنود هم نفس الجنود, ولا الضباط هم نفس الضباط, ولا القيادة هي نفس القيادة, ولا الولاء هو نفس الولاء, ولا الانتماء هو نفس الانتماء, ولا القيم هي نفس القيم القتالية, ولا عدوه هو نفس العدو, ولا صديقه هو نفس الصديق, ولا اهدافه هي نفس الاهداف, ولا التسليح هو نفسه التسليح, ولا التمويل هو نفس التمويل! الجيش دا جميع جنوده مكنوش لسه تولدا لما بني جيش مصر وخاض معارك الاستقلال والشرف والوطنية وسطر بطولة العبور في اكتوبر 73. الموجود حاليا هو جيش النظام..نظام حسني طذطاوي الصليبي الصهيوني وبس! عشان كده تلاقي ملطشة لليهود يضربوا ويقتلوا فيه زي ما هم عايزين ولا يقدر ولا يستجري يرد! وتلاقي ملطشة للصليبين زي ما شفنا في ماسبيروا لما الكفار الاقباط قتلوا من جيش طنطاوي27 مجند ولم يجرء جيش الردة المصري على الرد عليهم ولو دفاعا عن نفسه! لان التعليمات له صارمة بعدم رفع السلاح او الرد على اي عدوان او اعتداء من الكفار الاقباط او من اليهود! هو مهمته فقط حماية النظام الخائن وقتل ابناء الشعب المصري الشرفاء والثوار والمسلمين! جيش مرتزقة معادي لله ورسوله وللاسلام والمسلمين, وخنجر مسموم في ظهر الشعب المصري.
مهي وحدة م الاتنين ملهاش تالت: يا نسكت ونوقف نتفرج على الجيش وهو بيسفك دمائنا وبتعدى على اعراض المسلمين والمسلمات وبيفقئ عيون الستات والرجالة والاطفال وبيسجن خيرة ابناء مصر, ويحمي حسني وسوزان وطنطاوي والعصابة واليهود والصليبين وشبكة الفساد والتهريب والحرمية, ونهتف ّشعب وجيش ايد وحده.ّ!..ّالجيش دا بتاعنا المجلس مش بتعناّّ! يا اما نثأر لديننا وندافع عن انفسنا اعراضنا وعيوننا وشبابنا وشرفنا وكرامتنا وحريتنا, ونتصدى لهذا الجيش الجبان الذي لا يرفع السلاح ولا يطلق النار الا على الشعب الاعزل! وننتقم منه على جرائمه بحق الله والاسلام والمسلمين والارواح والعيون والاعراض والاسرى, ونطهر البلاد منه! طب مهو المجرمين حسني وعمر سليمان كانوا هددونا ايام الثورة في ايه؟ كانوا هددونا بجيش الردة المصري الجبان مش كده ولا نسيتم! قالولنا بالحرف الواحد لو مسكتوش وبطلتم اعتصام هنزل الجيش..حصل ولا لاء؟...هم هددونا بانهم هينزلوا هذا الجيش المرتد الجبان كي ينكل فينا ويقتل الشباب ويلقيهم على القمامة وينتهك الاعراض ودا فعلا الي عملوه... نعمل ايه؟!
ثم هو طنطاوي وعنان ومجلسهم الصهيوني متسلط على الشعب بايه ؟ مش بجيش الردة المصري المجرم الجبان دا ولا بحاجة تانية؟
يعني طذطاوي وعنان وممدوح والفنجري كانم اقتلوا الثوار والقوهم على القمامة, واطلقوا الرصاص الحي والمطاط والملوتوف وفقئوا عيون الشباب وانتهكوا الاعراض واسروا 12 الف شاب مصري وسرقوا الممتلكات وانتهكوا الحرمات بايديهم, ولا بأيد الجيش المجرم الجبان الي تتقطع وتتقطع معها رقبة كل جندي وضابط وعسكري رفع سلاحة او ايده على الشعب ويوالي المجلس العسكري!!
عشان تنجح الثورة ويتحرر الشعب وتتحرر البلاد لازم نسقط حكم العسكر, يعني ايه؟ يعني نسقط المجلس العسكري! يعني ايه؟ يعني نعلن بان هذا الجيش جيش ردة ونحرم الانضمام اليه ونطلب من ابناء الشعب في الجيش ان ينقلبوا على المجلس العسكري او ان يغادروا الجيش بسلاحهم وعتادهم وينضموا الى الثورة, وان نعلنها بان اي فرد في الجيش مهما علت او ضغرت رتبته فهو خائن لله لرسوله وللاسلام وللمسلمين, وانه عدو لمصر وللشعب المصري وللثورة والثوار, وانه مجرم واداة بيد اسرائيل وامريكا لقتل الشعب وبناءا عليه فان دمه مهدور, ولا يصلى عليه, ولا يدفن في مدافن المسلمين, واننا سنقتله ونطهر مصر منه ونتقرب الى الله بذالك! ولن نسمح له بان يقتلنا.
يسقط جيش الردة المصري

يسقط يسقط جيش الردة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fieldleadership.yoo7.com
 
يسقط جيش الردة المصري...يسقط يسقط جيش الردة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الدولة الاسلامية في العراق والشام :: الفئة الرابعة :: ثورة مصر 25 يناير ومعضلاتها-
انتقل الى: